Tilaus- ja sopimusehdot

Osuuskunta Lilith
lilith@lilith.fi

Voimassa 1.12.2018 alkaen

Verkkokauppa

Osuuskunta Lilith (1083883-5) myy tuotteita ja palveluita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä. Checkout on turvallinen maksutapa. Checkoutilla on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Tiliotteella maksun vastaanottajana lukee Checkout Finland. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista.

Maksutavat

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Käytössäsi ovat kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, joka välittää maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Maksunvälittäjän yhteystiedot:

Checkout Finland Oy
Eteläpuisto 2 C, 33200 Tampere
Y-tunnus 2196606-6
asiakaspalvelu@checkout.fi
0800 552 010 (0,00 €/min+pvm)
Ma–su klo 6–23 (paitsi juhlapyhinä)

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Postitettavien tuotteiden toimituskulut näkyvät ostoskorissa ennen maksutapahtumaa. Digitaaalisilla tuotteilla ei ole toimitusmaksua.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3 – 7 päivää. Digitaaliset tuotteet ovat ladattavissa tai verkkokurssi käytettävissä heti maksun jälkeen. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

 

Kuvapankkikuvien käyttöoikeudet

BASIC-KUVA: Yrityksen markkinointikäyttöön

Käyttöoikeus kuvaan on ainoastaan kuvan ostaneella yrityksellä, tiedostoa ei saa jälleenmyydä tai luovuttaa eteenpäin.

Kuvaa saa rajata ja kuvaan saa lisätä tekstiä ja kuvaa saa muokata

Kuvaa tai kuvan osaa ei saa käyttää logossa tai yritysilmeen oleellisena elementtinä.

Kuvaa ei saa käyttää loukkaavassa, herjaavassa tai lainvastaisessa yhteydessä tai tarkoituksessa.

Ostajalla ei ole kuvaan yksinoikeutta.

Ilmoita kuvan yhteydessä taiteilijan nimi (Päivi Vesala) mikäli se on helposti mahdollista. Kuvan tekijäksi ei saa ilmoittaa ketään muuta.

Kuvaa ei saa käyttää myytävissä tai ilmaiseksi jaettavissa mallipohjissa (template).

Kuvan tekijänoikeus ja omistusoikeus on Päivi Vesalalla.

Kuvaa saa käyttää rajattomasti yrityksen markkinointimateriaaleissa, nettisivuilla, some-päivityksissä ja asiakkaille jaettavissa ilmaisissa lahjoissa.

Kuvaa ei saa käyttää myytävissä tuotteissa eikä julkaisuissa (esim. lehdet tai kirjan kuvitukset).

PREMIUM-KUVA: Myyntituotteeseen ja kuvituskuvaksi lehteen tai kirjaan

Käyttöoikeus kuvaan on ainoastaan kuvan ostaneella yrityksellä, tiedostoa ei saa jälleenmyydä tai luovuttaa eteenpäin.

Kuvaa saa rajata ja kuvaan saa lisätä tekstiä ja kuvaa saa muokata.

Kuvaa tai kuvan osaa ei saa käyttää logossa tai yritysilmeen oleellisena elementtinä.

Kuvaa ei saa käyttää loukkaavassa, herjaavassa tai lainvastaisessa yhteydessä tai tarkoituksessa.

Ostajalla ei ole kuvaan yksinoikeutta.

Kuvaa ei saa käyttää myytävissä tai ilmaiseksi jaettavissa mallipohjissa (template).

Kuvan tekijänoikeus ja omistusoikeus on Päivi Vesalalla.

Myyntitekstissä tai myyntituotteessa on ilmoitettava taiteilijan nimi (Päivi Vesala www.paivivesala.com). Kuvan tekijäksi ei saa ilmoittaa ketään muuta.

Kuvaa saa käyttää rajattomasti yrityksen markkinointimateriaaleissa, nettisivuilla, some-päivityksissä ja asiakkaille jaettavissa ilmaisissalahjoissa.

Kuvaa saa käyttää rajattomasti myytävissä tuotteissa sekä julkaisuissa, esim. lehden tai kirjan kuvituksena.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakas vastaa vaihto- ja palautuskustannuksista itse. Vain tuotteen hinta palautetaan. Ennen vaihtoa tai palautusta on otettava yhteyttä sähköpostilla lilith@lilith.fi. Digitaalisilla tuotteilla ja tilaustyönä valmistetuilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Palautusosoite:
Osuuskunta Lilith
Rihkamakatu 4 A
06100 Porvoo
yhteydenotot: lilith@lilith.fi

Ongelmatilanteet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi

Suomalainen kuluttajan, jolla on riitatilanne suomalaisen verkkokaupan kanssa, kannattaa ensisijaisesti ottaa ensin yhteyttä kuluttajaneuvontaan asian selvittämiseksi. Eurooppalaisella kuluttajalla on lisäksi oikeus ODR-foorumin kautta viedä verkkokaupassa tehtyä kauppaa koskevan riitansa riidanratkaisuelimen käsiteltäväksi, jos myyjä ja kuluttaja eivät pääse keskenään sovintoon https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.